Post by neywritleriro on Feb 21, 2022 2:14:54 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Puslespil ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Puslespil IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mange ædelstene hack ▞▞▞
▞▞▞ Puslespil 2022 version ▞▞▞
det fejler altid!
Utrolig vanedannede. Den har er den reklamer men de er ikke voldsomt generende
Jeg ser tilføjer mere, end jeg spiller spillet
Alt for mange annoncer til at nyde
Dette er et afslappende spil !! Men jeg gjorde mig på en måde lidt gal, for hvor længe skal du vente på at annoncen er færdig.... det tager 30 sekunder Men stadig ❤ det
Denne app skal opdateres, dvs. point for at få kombinationer
Jeg plejede at kunne lide dette spil, men i stedet for langsomt at opbygge sværhedsgraden, kaster det dig bare ud i den dybe ende. Jeg er nået forbi 7k point før, men nu slutter spillet næsten altid før du rammer 1k. Bliver kedeligt, når du ikke har nogen chance lige fra starten hver gang.
Det tester dine færdigheder. Jeg nyder det virkelig. Hvis du kan lide en udfordring, vil du kunne lide denne.
vanedannende......det ville være rart at kunne se 4 puslespil ad gangen. som du aldrig ved, hvad der kommer op
Gud
jeg elsker det
Det hjælper mor til at slappe af😊
Det var så slemt for mig at have installeret det, at jeg ville ønske, det var bedre end en træblok-musikboks
Dejligt spil - jeg kan godt lide idéen om farveskift. God at spille, når du skal "dræbe" tid.
dette puslespil er lidt svært, det er underholdende, men du vil måske downloade det alligevel, al musik vil gøre dig vanvittig, fordi det bliver ved med at gå af og på, bortset fra at det er meget underholdende
Vidunderligt, sjovt, fantastisk spil har bare for mange annoncer.
Når nogen vinder spillet, forsøger du at sabotere det ved at bringe blokke, der ikke passer
Du kan ikke rotere stykkerne for at få dem til at passe!!! lidt likrvtetris men en milliard gange værre:(
Tillader dig ikke at opnå meget frustreret!
Spillet i sig selv er fint Nok, men det er bare fuldstændig kopi af 1010!
Når jeg spiller, når jeg er ked af det, så er problemet overstået
Jeg kunne lide dette spil indtil sidste opdatering, nu er det ikke så godt
Skal kunne flytte brikker
Spillene slutter meget hurtigt, og der er for mange annoncer, kaldet "belønninger" for andre spil.
Kirakós játék Stratégiai játékok sss
Sjovt. Men det ville være bedre, hvis felterne var mindre, så et spil kunne vare længere.
Det plejede at være fantastisk.. Jeg spillede i timevis. Nu kan jeg byg få 1/4 min high score. Plus de plejede at lade dig fortsætte efter at have set en kort annonce.. Det giver mig ikke lyst til at spille og er irriterende, fordi jeg ikke engang kan komme tæt på at slå min højeste score.
Fantastisk flot
Kirakós játék Stratégiai játékok mvx
halter forfærdeligt siden opdatering... kan vi gå tilbage til den gamle version?
Tidlig dag endnu! Det er svært at øge min score!
Jeg er ikke god til det endnu, men gør det hele større
Puzzle igra Strateške igre zok
For mange annoncer med musik eller stemme
Spændende
Kan ikke flytte brikker
fjernede muligheden for at fortsætte 👎
Meget godt.... Sindfriskende spil....
irriterende spil popup stop det plz
det eneste jeg ikke kan lide er ikke at kunne vende brikkerne.
Dejligt afslappende spil elsker farverne, men er enig med andre mennesker. At det ville hjælpe meget, hvis du kunne rotere firkanterne, og måske også lytte til noget beroligende afslappende musik på samme tid
Puslespilsbrikker falder, før du er klar ... skruer op for hele spillet
Race.io Corrida uin
Den mangler evnen til at ændre retningen på brikkerne
For mange annoncer kan ikke spille spillet
Jeg kan lide dette spil, og jeg vil ikke slette dette spil....Dette er det meget gode spil for små børn til at fuldføre dette puslespil. Børn ved ikke, hvordan man laver puslespil, men ved at spille dette spil lærer børn at vide, hvordan man fuldfører puslespillet .... Det er derfor, jeg har givet 5 stjerner 💫⭐ ⭐⭐⭐⭐⭐🌟🌟🌟🌟🌟
De 3x3 firkanter er for store. Lidt dumt hvor meget plads de fylder, og man kan ikke engang planlægge efter dem
Jeg har spillet dette spil i årevis og har altid elsket det. Men denne sidste opdatering RUINEDE appen. Det tog min høje score, som jeg arbejdede på i lang tid, og annoncerne er fuldstændig latterlige. Det gør det så irriterende at spille, når der er en annonce hvert 60. sekund. Min plejede at være yndlingsapp vil nu blive slettet. Godt at gå, udviklere!
Okay